Beste klanten,

Momenteel maken ons land en de rest van de wereld een ongekende gezondheidscrisis door met Covid-19 (coronavirus).
Onze topprioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten, medewerkers en alle burgers.

Om deze pandemie samen met de rest van het land te bestrijden, nemen we alle nodige maatregelen.
Vanaf het prille begin van deze crisis heeft Proximus continuïteitsplannen opgesteld voor zijn activiteiten, waarbij we voortdurend de performantie van ons netwerk monitoren, wat essentieel is voor de goede werking van de Belgische hulpdiensten.

Bovendien hebben we, voor de gezondheid van onze medewerkers en klanten en om te helpen de verdere verspreiding van het virus in ons land tegen te gaan, besloten om al onze verkooppunten te sluiten, tot nader order. Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of “dringende” aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd.

Ten slotte hebben we ons commercieel aanbod tijdelijk aangepast om je te helpen in contact te blijven met je dierbaren, om je zonder enige beperking te vermaken, om correct geïnformeerd te worden over de laatste ontwikkelingen via mijn e-press of om van thuis te werken in deze moeilijke tijden (gratis bellen naar vaste lijnen, 10GB extra mobiele data, onbeperkt internet thuis en extra’s voor op TV).

We volgen de situatie op de voet en zullen de maatregelen van de overheid strikt toepassen. Wij houden je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen via onze website en onze sociale mediapagina’s.

Hou het veilig, zorg voor jezelf en voor elkaar.